kan je op een ps3 een usb aansluiten???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een USB? Een USB wat? USB-stick, USB-WIFI-dongle?
Ritsuka
10 jaar geleden
als het om een usb stick gaat, die kun je gewoon afsluiten en een film of zo van afspelen

Het beste antwoord

Ja,
Stap 1: pak je usb stevig vast en verwijder het kapje op je usb als het nodig is
Stap 2: kijk naar de voorkant van je ps3 en zoek links onderin een usb aansluiting
Stap 3: kijk in je usb aansluiting en zorg ervoor dat je hem er goed insteekt zodat je hem niet beschadigd
Stap 4: start je ps3 ga naar het hoofdmenu en zoek naar je usb open de folder en speel je film of wat dan ook

Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is "een USB"? Ik ben van de generatie die MP3-speler zegt ipv "een MP3", met "een MP3" bedoel ik altijd een muziekbestand. Maar ik ga vandaag leren wat er met "een USB" bedoelt wordt hoop ik. "Stap 4: start je ps3 ga naar het hoofdmenu en zoek naar je usb open de folder en speel je film of wat dan ook" Ah het zal iets van, een USB-massaopslagapparaat of wellicht meer specifiek een USB-stick of een externe HDD met USB aansluiting zijn.