Hoe moet je de koptelefoon (afbeelding) van de XBOX360 aansluiten?

Toen ik mijn xbox kocht heb ik een koptelefoon meegeleverd gekregen (NIET draadloos). Ik kan deze onderin mijn controller inpluggen maar dan hoor ik kan ik niet met anderen praten wanneer ik online speel (GTA V). Kan iemand mij helpen zodat dit werkt? :)

Het zit (zover ik weet) niet in de instellingen van 'ouderlijk toezicht', daar staat gewoon aangegeven dat het mogelijk is.

Dank

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Je moet eerst een xbox-Liveparty aanmaken om de kunnen praten, je zou ook eens een geluidstest kunnen doen in de instellingen van je xbox.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoor je je vrienden wel door je headset? Je kunt een geluidstest doen om te kijken of je headset het wel doet, en natuurlijk moet je een party aanmaken, anders kan je niet praten met je vrienden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Check de instellingen van je XBOX, GTA V instellingen en party instellingen.
Een van die zou het kunnen fixxen. Lukt het nog steeds niet, raadpleeg youtube! Jij bent vast niet de enige met dit probleem
(zoek op deze manier: ''How to fix {MODEL HEADSET} no sound'')