Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je de koptelefoon (afbeelding) van de XBOX360 aansluiten?

Toen ik mijn xbox kocht heb ik een koptelefoon meegeleverd gekregen (NIET draadloos). Ik kan deze onderin mijn controller inpluggen maar dan hoor ik kan ik niet met anderen praten wanneer ik online speel (GTA V). Kan iemand mij helpen zodat dit werkt? :)

Het zit (zover ik weet) niet in de instellingen van 'ouderlijk toezicht', daar staat gewoon aangegeven dat het mogelijk is.

Dank

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je moet eerst een xbox-Liveparty aanmaken om de kunnen praten, je zou ook eens een geluidstest kunnen doen in de instellingen van je xbox.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoor je je vrienden wel door je headset? Je kunt een geluidstest doen om te kijken of je headset het wel doet, en natuurlijk moet je een party aanmaken, anders kan je niet praten met je vrienden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Check de instellingen van je XBOX, GTA V instellingen en party instellingen.
Een van die zou het kunnen fixxen. Lukt het nog steeds niet, raadpleeg youtube! Jij bent vast niet de enige met dit probleem
(zoek op deze manier: ''How to fix {MODEL HEADSET} no sound'')
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding