Wat zit er in de speciale editie van assassin's creed 4 blag flag?

Ik wil graag assassin's creed 4 pro-orderen (reserveren) voor de ps3, je krijgt dan de speciale editie voor de prijs van de gewone editie (en toegang tot The Watch maar dat maakt even niet uit), maar intertoys, bart smit en game mania zeggen alle 3 iets anders als het gaat over wat er in de speciale editie zit.

Weet iemand wat er wel in zit??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Hey Jolle,

Dat Bart Smit, InterToys en GameMania allemaal iets anders zeggen kan zijn omdat er meerdere verschillende ''special-editions'' zijn van Assassin's Creed IV.

Dit heb ik kunnen vinden onder de standaard special edition:
DE SPECIAL EDITION BEVAT:
Assassin’s Creed®IV Black FlagTM game
Vrij te spelen bonus content:
Sacrificed Secrets: Vind de verloren schat van kapitein Drake terug! Terwijl je het exotische Island of Sacrifices ontdekt haal je Golden Flintlocks en Cutlass terug.
Captain Kenway’s Legacy: Extra single-player en & multiplayer items.

Ik denk dat je deze versie bedoeld.
Andere versies van Assassin's Creed IV :
Standard Edition, Black Chest Edition, Buccaneer Edition en Skull Edition.

Om te zien wat deze inhouden moet je deze link even checken:
http://assassinscreed.ubi.com/nl-nl/koop-nu/index.aspx?1=1#tcm2897912-Maintab-5