Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je een game pre ordert is ie dan op de dag van release thuis ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaat om GTA V he? :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jep

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met geluk heb je deze al een dag (of 2) voor de release. Maar dat ligt aan de webshop wanneer ze jouw spel aan de pakket/postdienst aanbieden en wanneer de pakket/postdienst jouw spel thuis bezorgd.

Daarbij moet er rekening mee gehouden worden dat het spel populair kan zijn en daardoor de webshop niet tijdig aan de vraag kan voldoen, maar mijn ervaring is, is dat dat niet vaak voorkomt. Of ik ben een geluksvogel. ;) Mijn advies is dan ook pre-order het spel en mogelijk heb jij het nog eerder dan je vrienden!

Veel speelplezier! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het hele punt van pre-orderen is inderdaad dat je hem op de dag van de release in huis hebt. Bij sommige winkels kun je hem de dag ervoor al komen ophalen, maar bijvoorbeeld sites als Bol.com en de Dixons zijn daar helemaal niet zo vlug in hoor. Die kunnen dik een week later nog aankomen met je pre-order.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding