Playstation 3 hoe fix ik de error code 8013013E?

sinds ik een nieuwe router heb krijg ik deze error code als ik mijn netwer wil aanmelden?

Toegevoegd na 51 minuten:
kan iemand zeggen wat het e-mail adress van sony is voor de playstation 3 vragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik was zelf ook niet echt bekend met deze error (als PS3 fan), maar onderstaande heb ik voor je gevonden. Hopelijk helpt het. Beschrijving PlayStation-foutmelding: deze foutmelding treedt op als WPA-beveiliging of alleen op het PS3-systeem is ingeschakeld (en niet op het draadloze toegangspunt) of alleen op het draadloze toegangspunt (en niet op het PS3-systeem). Dit kan ook gebeuren als je netwerk op MAC-adressen filtert. Oplossing Start het PS3-systeem opnieuw op en probeer opnieuw verbinding te maken. Neem contact op met de persoon die je netwerk beheert om erachter te komen of het netwerk gebruik maakt van WPA-beveiliging en pas de instellingen van je PS3-netwerk aan. Klik hier voor een walkthrough over het instellen van je netwerkconfiguratie. Als je draadloze toegangspunt (de router) MAC-adressen filtert, moet je je MAC-adres registreren. Neem contact op met de fabrikant van je router om instructies te verkrijgen over hoe je dit moet doen. Klik hier om te zien wat het MAC-adres van het PS3-systeem is. Ga voor meer tips en hints over het gebruik van je PlayStation-systeem naar onze technische-ondersteuningsforums op community.eu.playstation.com.

Bronnen:
http://nl.playstation.com/ps3/support/guid...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100