Werkt een Playstation spelletje uit japan op een PS2 Uit Europa?

Dus een kennis van mij wil een Playstation 1 Spelletje uit Japan bestellen genaamd Clock Tower "The First Fear" alles lijkt mooi en aardig maar wat als het spelletje nou niet werkt?
Dus mijn vraag werkt zo'n spelletje nou op een europese Playstation 2 en zo niet is er een manier om dit te omzeilen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee. Er zit een restrictie op de PS2 waardoor je alleen games uit onze eigen regio zult kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uit je uitleg begreep ik dat hij het spel WIL gaan bestellen. Als je kennis de bestelling al gedaan heeft zal hij er inderdaad niets aan hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De suggestie van MrTomaat, Swap Magic, is een manier om te zorgen dat jouw PS2 niet doorheeft dat het spel wat je erin stopt uit een andere regio komt. Het is een CDtje die je in je PS2 stopt.