Is dit paket nog bechikbaar zie de link http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=27876

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Op die pagina: Sommige winkels bieden deze bundel tijdelijk aan inclusief Forza MotorSport 4 Essentials. Contacteer jouw Game Mania om te informeren of deze bundel nog beschikbaar is.

Antwoorden (2)

Persoonlijk vind ik de xbox niks, ik geef liever de voorkeur aan PlayStation. Maar als je hem nog wilt kopen, kun je hem het beste bij de Dixons halen. Als je nog een shooter nodig hebt, raad ik je Battlefield 3 aan.

Als ik jou was zou ik op dit moment helemaal geen console kopen en wachten tot november als de xbox one en PlayStation 4 uitkomen, ook hier geef ik weer de voorkeur aan de Playstation 4.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als hij niet beschikbaar zou zijn, zet Game Mania dat er met grote, rode letters bij. Hij is er dus nog gewoon. Of ze hem ook in alle vestigingen hebben is een andere vraag. Kwestie van langs gaan, bellen of e-mailen.