Nee, want de oplader van de DS lite past hier ook al niet in de DS XL.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn wel apparaten die alles kunnen opladen maar de oplader die je al hebt past dus niet in de 3DS.

http://www.bol.com/nl/p/konig-oplader-3ds-3ds-xl-dsi-dsi-xl-nds-lite/1004004012214836/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, de 3DS en 3DS XL hebben wel dezelfde oplader. Zo ook de DS en DS Lite, en de DSi en DSi XL. 3 verschillende opladers dus.

!!Let er wel op dat je bij een Europese 3DS XL >GEEN< oplader krijgt. Die moet je er apart bij kopen. Dat is ongeveer 10 tot 12 euro als je goedkoop winkelt.