Nee.je hoeft niet te betalen voor internet en online. Alleen is het bij sommige spellen wel mogelijk zoals battlefield 3 voor de ps3 dat je een eenmalig bedrag betaalt voor Online. Dat is niet bij alle spellen maar bij sommige.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thanks man

Andere antwoorden (1)

Om op internet te browsen via de ps4 (als dat is wat je bedoelt) weet ik 95% zeker dat je niet hoeft te betalen, afgezien van de internet provider natuurlijk. Voor online multiplayer op de ps4 moet je Playstation Plus hebben, die kost momenteel €15 per 90 dagen, of €50 per jaar. Free to play games kun je wel online doen zonder Playstation Plus.