Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen Playstation 3/Xbox360 spelers samen gamen met Playstation 4/Xbox One spelers?

Er komen binnenkort games uit die zowel voor de huidige generatie games komen en voor de nieuwe generatie komen. Mijn vraag is dus dat als ik een game koop voor de playstation3/xbox360 en mijn vriend voor de playstation4/xbox one. Kunnen wij dan samen gamen via hetzelfde netwerk ? (Playstation Network / Xbox Live )

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk het niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

hier is nog niks over bekend gemaakt alleen ik zou hier maar niet vanuit gaan omdat deze 2 consoles twee verschillende online servers gebruiken . plus het feit dat xbox altijd beweerd dat zij met hun (betaalde) online service (xbox live) betere verbinding hebben en minder host migrations enz. en als ze dit samen zouden voegen met het de gratis online service van de ps4 zou dit verschil er dus niet meer zijn en vraagt iedereen zich natuurlijk af : waarom betaal ik er dan voor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding