Is dit spel nog te repareren? Zie beschrijving

Ik heb mijn black ops 2 cd laten vallen en er zit een soort van deukje in. Zie foto. Ik weet dat ze krassen uit cd's kunnen halen bij de gamemania maar kan dit ook?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Foto vergeten?
capthavoc
10 jaar geleden
ik vrees het ergste, maar wellicht kan je een replacement krijgen ?
via de uitgever ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja om een of andere reden upload de foto niet.
Er zit zo een piep klein deukje in maar hij wil niet meer. best jammer voor zo een duur spel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als 'ie niet werkt zou ik gewoon even naar de Gamemania stappen. Ze kunnen je allicht vertellen of een reparatie uberhaupt zinvol is.

Antwoorden (2)

Ik zou gewoon naar game mania gaan.
Maar ooit heb ik gehoord dat een heel klein beetje tandpasta voor 20 procent helpt.
Dat proberen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja waarschijnlijk is je spel gewoon te repareren denk ik en bij de game mania kan je inderdaad je spel repareren voor 5 euro. ik zag net ook een reactie over de tandpasta ik heb me daar niet in verdiept maar volgens mij moet je dan wel tandpasta hebben met tandglazuurversterking