Hoe kan ik via mijn PlayStation 3 Slim gamen op mijn PC Monitor?

Ik heb geen HDMI Televisie, dus wil graag gamen op mijn monitor. Is het mogelijk om mijn Playstation aan te sluiten op mijn Monitor en zo daar op te gaan gamen?

Heb ik daarvoor ook een andere kabel nodig? Of kan ik hem ook laten verbinden zonder hem aan te sluiten?

Hopelijk weet iemand of dit kan en hoe ik dit dan het beste kan doen.

baspieter100

Toegevoegd na 30 minuten:
Ik heb trouwens een SyncMaster 2253BW als beeldscherm met een DVI IN en een RGB IN aansluiting.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/overig/kabels-ps3-monitor-sluiten.419165
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HDMI>DVI kabel wordt het dan. Je moet dan nog wel een versterker/boxenset/receiver hebben met een optische ingang. Anders heb je geen geluid.
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat kan prima, doet mijn broer ook. Mooi scherp beeld

Antwoorden (2)

De playstation heeft een hdmi uitgang, dus moet jij een manier vinden om die aan te sluiten op je monitor. hangt er dus vanaf wat voor ingangen je monitor heeft. als deze dvi of hdmi heeft kan je met een gewone hdmi kabel of een hdmi -> dvi kabel gewoon aansluiten. heb je alleen een vga aansluiting kan je hem dus niet aansluiten. hdmi geeft ook geluid, maar als je ze aan boxen wilt aansluiten kan dat dmv een optical out poort op de ps3. dus je set moet een optical ingang hebben, zo niet, via die hdmi of geen geluid...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt speciale PS3-> VGA kabels om het VGA probleem op te lossen. http://www.consolepro.nl/vga-kabel-voor-wii-en-ps3-p-175.html?gclid=CKecpuuQxbYCFQrJtAodQSYAzQ
Je kunt een verloopkabel kopen van HDMI naar DVI/VGA. Mediamarkt heeft ze in het PS3 rek hangen. Hiermee kun je je PS3 aansluiten op een monitor. Let wel op dat je nog een aparte 3,5mm aux kabel moet hebben voor het geluid.