Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Binnenkort wilt mijn moeder een tablet kopen, maar waar download ze apps voor de tablet?

Ik heb zelf een Android telefoon en gebruik de Play Store om leuke spellen te downloaden. Nu wilt mijn moeder binnenkort een Tablet kopen waar ze dezelfde spellen op kan spelen.

Ik raad haar zelf of een ipad aan of een samsung galaxy tablet als ze het vooral voor de games wil doen.

Maar nu heb ik gezien dat heel veel spellen niet op de tablet kunnen, en wel op de mobiel.. Of dat spellen voor de mobiel ook heel klein zichtbaar zijn op de tablet.

Is er een speciale tablet market of iets dergelijks? Ik zou tevens graag willen weten wat een goede keuze voor een tablet is. (Voor spelletjes)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
764

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je moeder een iPad neemt, dan heeft ze één plek waar je de apps moet downloaden, de app store! Bij de meeste apps is ook een iPad app beschikbaar. Als dat niet zo is kun je een iPhone app op je iPad zetten en die an vergroten, maar dan zie je wel de lelijke pixels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

aan apps geen gebrek, ik heb zelf een ipad en ik heb daar nog nooit echt problemen mee ondervonden, de meeste games bestaan voor tablet en telefoon.. Je download de apps in de appstore bij de ipad, bij de samsung galaxy tablet heb ik geen ervaring...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet daarvoor Itunes op de computer staan?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding