Hoe kan het dat mijn xbox360 niet alle films afspeeld van uit mijn usb?

Vaak als ik een film op mijn usb zet kan het soms wel en soms geen film afspelen. Hoe kan dat terwijl een eerdere zelfde bestand zich wel kan afspelen. En waarom kunnen niet alle bestanden erop worden afgespeeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De xbox is een device van Windows en ondersteund alleen enkele soorten films. De formats die ondersteund worden zijn:

Generally, Xbox 360 supports the following for AVI:
•File Extensions: .avi, .divx
•Containers: AVI
•Video Profiles: MPEG-4 Part 2, Simple & Advanced Simple Profile
•Video Bitrate: 5 Mbps with resolutions of 1280 x 720 at 30fps. See question number 11 for more information.
•Audio Profiles: Dolby® Digital 2 channel and 5.1 channel, MP3
•Audio Max Bitrate: No restrictions. See question number 11 for more information.

Xbox 360 supports the following for H.264:
File Extensions: .mp4, .m4v, mp4v, .mov
•Containers: MPEG-4, QuickTime
•Video Profiles: Baseline, main, and high (up to Level 4.1) profiles.
•Video Bitrate: 10 Mbps with resolutions of 1920 x 1080 at 30fps. See question number 11 for more information.
•Audio Profiles: 2 channel AAC low complexity (LC)
•Audio Max Bitrate: No restrictions. See question number 11 for more information.

Xbox 360 supports the following for MPEG-4:
File Extensions: .mp4, .m4v, .mp4v, .mov
•Containers: MPEG-4, QuickTime
•Video Profiles: Simple & **Advanced Simple Profile
•Video Bitrate: 5 Mbps with resolutions of 1280 x 720 at 30fps. See question number 11 for more information.
•Audio Profiles: 2 channel AAC low complexity (LC)
•Audio Max Bitrate: No restrictions. See question number 11 for more information.

Xbox 360 supports the following for WMV:
•File Extensions: .wmv
•Container: asf
•Video Profiles: WMV7 (WMV1), WMV8 (WMV2), WMV9 (WMV3), VC-1 (WVC1 or WMVA) in simple, main, and advanced up to Level 3
•Video Bitrate: 15 Mbps with resolutions of 1920 x 1080 at 30fps. See question number 11 for more information.
•Audio Profiles: WMA7/8, WMA 9 Pro (stereo and 5.1), WMA lossless
•Audio Max Bitrate: No restrictions. See question number 11 for more information.