Mijn ps3 Joystick 'functioneert' zelf.. Als je bijvoorbeeld bij een voetbalspel met de bal loopt, dan schiet hij soms zomaar.. Iemand oplossingen?

Ik heb em vaker gereset aan de achterkant, maar hij BLIJFT hetzelfde..
Ik ben je eeuwig dankbaar als je een oplossing hebt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Beste gamer ik game ook op de PS3 en werk bij Game Mania . Heb je ooit bij je jasje gegooid ? Of in een vochtige ruimte gehouden ? Want als je console zelf funcioneert betekend dat het kleine moederbord aangetast of stuk is . Niets aan te doen gewoon een nieuwe console kopen van Sony . Die kosten € 60 groeten DRS

Toegevoegd na 1 minuut:
Jasje moet kaske zijn sorry
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Castle
11 jaar geleden
Een nieuwe 'console'. Ik neem aan dat je controller bedoeld.
Ik heb hetzelfde.
Je moederbord is aangetast.
Je moet nu rustiger omgaan met de controller dus niet laten vallen.

Mijn neef piet heeft een keer de R3 ingedrukt en ermee rondgedraaid, indrukken, ronddraaien... Dan doet ie voor paar uren normaal

Doe bij Fifa > Training en dan bij speler bal bij je houden en doe dat R3 ingedrukt en dn draaien R3 achterelkaar klikke, draaien
Dan zie je dat de speler schiet, passt

Groetjes hans
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Buitenkant van de controller van je moederbord afschroeven, moederbord van je controller in de oven doen, dit klinkt raar maar het is echt waar!! 5 minuten is genoeg!