Welke ''namaak'' wii remote heeft de beste kwaliteit?

Je hebt veel verschillende wii remotes. de Nintendo wii remotes zijn vast en zeker de beste. alleen zijn deze los al 50 euro per stuk. Dus is mijn vraag: Welke ''namaak'' wii remote heeft de beste kwaliteit? Je kent vast wel die Bigben wii remotes enzovoort. Welke kan ik dan het beste kopen die niet al te duur is. (bij duur denk ik aan 40 euro)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Kimath
11 jaar geleden
Big Ben heb ik slechte ervaringen mee. Ik had een Gamecube controller van dat merk, binnen 3 maanden ging het linker pookje raar doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt. Met bigben heb ik ook geen goeie ervraingen. ik heb een keer een ''namaak'' wii remote bij ze gekocht met nunchuk erbij. wii remote was niks mis mee. de nunchuk flopte aan 1 stuk door. Maar dat tientje klopt alleen niet. je moet er namnelijk dan ook nog een nunchuk bij kopen voor nog es 20 euri als je orgineel bij nintendo wil blijven.

Het beste antwoord

Kijk eens op: http://www.yourcontroller.nl/ heb zelf nog niet zo heel lang geleden wii controller gekocht voor 40 euro ofzo inclusief nunchuk, werkt echt prima