Reparatie van de analoge-stick, hoe duur?

Ik heb een psp, maar het analoge-stickje is kapot. Hoe duur zou zo'n reparatie kosten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je niet toevallig een handige kennis of familielid hebt, is 't waarschijnlijk goedkoper om een nieuwe te halen... Als repareren duur blijkt: probeer 'm eens zelf open te maken? Misschien kan je 't zelf oplossen. Stuk is ie toch al...

Hier staat hoe zelf te fixen (wel ff ergens nieuwe onderdeeltjes bestellen - bijv. op ebay):
http://www.psp411.com/show/guide/58/0/How_to_replace_your_analog_stick.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nog garantie hebt zou ik hem gewoon opsturen naar Sony. Dat zou het als het goed is gratis moeten zijn. ( Ik heb nog nooit een kapot iets van SOny gehad dus ik weet niet hoe duur het is)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een nieuwe stick kopen op eBay en hem zelf repareren. Het is heel makkelijk als je onthoudt welk schroefje waar moet en je het rubberen contact tussen stick en moederbord niet kwijtraakt.