Hoe kun je de bal afkappen in fifa?

het liefst voor fifa 13 demo maar dat zal bij fifa 12 wel het zelfde zijn. ik zie het afkappen nooit bij skillmoves in filmpjes staan enzo maar op FUT is het heel handig wanneer ik wel eens een filmpje kijk op youtube.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Dat kan door middel van vierkantje ingedrukt te houden(klassieke configuratie op de ps3) en dan balkje vol te laten lopen, dan het vierkantje afkappen met x en dan een kant op bewegen. Het is even uitvogelen, maar als je het onder de knie hebt, is het erg effectief!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je aub zeggen wat vierkantje enzo is want ik heb een Xbox. Is dat dan schieten en dan snel op Passen drukken? En moet je hem persé helemaal vol laten lopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt dit klopte.

Andere antwoorden (1)

Op de Wii kan je het doen met c van de nunchuk