hoe kan ik mods downloaden koor gta sa ps2?

Ik wil police mod voor san andreas hoe moet ik downloade en er opzette?? Voor PS2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Modden voor een gesloten systeem(Console) is erg moeilijk en best bewaard voor ervaren modders. Op dat niveau stel u geen vragen meer.
Helaas moet je dan ook wat dingen in de ps2 aanpassen waardoor je garantie verliest en het bovendien onwettig is.

Als ik u een suggestie mag doen.
Koop de game op de pc, controllers werken daar ook. exact hetzelfde echter een open system dus legaal modden met betere instructies.