Wanneer komt Playstation 4 uit?

Weet iemand wanneer Playstation 4 uitkomt?

Is er al een releasedatum bekend?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

De playstation 2 kwam precies 6 jaar na de playstation 1. De ps3 kwam ook precies uit 6 jaar na de ps2. Als de trend zich voort zou zetten dan zou die dit jaar uit moeten komen, maar eerlijk gezegd is dat te optimistisch.

In de link vind je een "countdown", maar vooralsnog zijn er alleen maar geruchten en vermoedens. Naast de technische beschikbaarheid wordt er namelijk ook een juist moment afgewacht. Releasen voor kerst bijvoorbeeld geeft een impuls aan eerste verkopen. Naast verkopen van de PS4 moet er ook nog gekeken worden naar beschikbare spelen die erop passen. Als het aanbod van spelletjes te laag is dan wordt er ook minder verkocht. Zo zijn er heel wat markttechnische zaken naast de gewone ontwikkelingen die erbij komen kijken.

Er zijn dus heel wat redenen om niet naar geruchten te luisteren.

Dus we moeten wachten op de eerste officiële berichten van Sony. (helaas, want ik ben ook een Playstationfanaat).
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, er is nog geen releasedatum. Er gaan heel veel geruchten, waar je natuurlijk niets aan hebt. De meest opvallende is dat er een game werd vertoond op de E3 waarvoor er wel een nieuwe console in ontwikkeling moet zijn. Welke game kan ik me niet meer precies herinneren. Samenvatting op je vraag: Er is nog geen release datum bekend. En er is ook nog geen officiële termijn genoemd. Alleen maar geruchten die niet betrouwbaar zijn.