HDMI lukt niet bij Playstation 3 op mijn plasma tv?

Hallo,
Mijn Hdmi kabel als je die verbindt met de ps3 via tv,
Komt er geen beeld+geluid.
De tv is van Sony.
Bij mij andere tv ( samsung ) in de woonkamer doet de hdmi het wel met hetzelfde ps3. Dus de hdmi kabel is niet kapot/gebroken en het ligt niet aan de tv.

P.S
Die 10 seconden op je ps3 aan/uit knop drukken lukt ook niet
Dat is verwisselen van AV-Kabel naar HDMI of andersom.

Bedankt alvast

Toegevoegd na 1 minuut:
En geen zin om een nieuwe te kopen, want heb er al 3 gekocht en zijn kapot gegaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

- Pas de video-invoer van de tv aan aan de aansluiting waarmee het PS3-systeem is aangesloten.

- Als de instellingen voor video-uitvoer van het systeem niet overeenkomen met de gebruikte kabel of tv, wordt er wellicht geen beeld weergegeven. Schakel het systeem uit als het scherm grijs wordt. Schakel het systeem vervolgens weer in door de activeringstoets van het systeem langer dan vijf seconden ingedrukt te houden terwijl alleen de tv op het systeem is aangesloten. De instellingen voor video-uitvoer worden automatisch opnieuw ingesteld op de SD-resolutie.