Kan ik xbox live gewoon verlengen?

Ik heb gisteren een 3-maands xbox live code ingevoerd, wat gebeurt er als ik er morgen weer een invoer, heb ik dan 6 maanden (-2dagen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Het maakt niet uit en je kan zelfs tot volgend jaar met bijv. 3 maanden kaarten. In de 3de link wordt het bevestigt dat als je x maand nog hebt en een nieuwe van 12 maanden erboven op krijg je 12 + x zonder dat x komt te vervallen.

Toegevoegd na 39 seconden:
Het maximaal zou 36(12 x 3) moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan gewoon want ik had nog 1 maand tegaan met kerst en toen kreeg ik van mijn oma nog eens 3maanden. Toen stond er dat ik 4maanden overhad.

Bron: Eigen ervaring.