is de 3d ds xl slecht voor je ogen?

ik wil een 3d ds kopen maar wil eerst weten of het echt zo slecht is voor je ogen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, door het teveel ernaar turen, kunnen je ogen er wel sneller vermoeid door raken en dit kan hoofdpijn veroorzaken, maar het zal geen schade aan je ogen veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen opmerking

Andere antwoorden (2)

Nee dat niet, en je moet wel 3d kunnen zien dan kun je 3d effect wel ervaren. Anders is het gewoon zonde van geld. Maar ik raad je wel vaker pauze nemen als je langer speelt op 3ds xl, dat geldt ook voor pc games en alle gamesconsoles.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken geen mensen die niet 3d zien. Of ze moeten al 1 oog hebben?
Je moet wel blijven knipperen, maar het is niet slechter voor je ogen dan een 3DS of een laptop scherm!
Je ogen zullen aan moeten wennen (het 3D effect), en je zult voor je eigen gezondheid nadenken over hoe lang je gaat gamen in 3D, maar het is niet 'slecht' voor je!