Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je de tv-aansluitkabel van een oude Xbox ook gebruiken voor een Xbox360?

Hallo,

ik heb via bol.com een Xbox 360 als verjaardagscadeautje gekocht voor iemand die een oude Xbox heeft. Nou zie ik net dat daar geen aansluitkabel voor naar de tv bij zit. Dan kun je toch eigenlijk nog helemaal niks met die Xbox360?
Mijn vraag was nu of hij de tv-aansluitkabel van die oude Xbox ook kan gebruiken voor de Xbox360, of moet ik daarvoor nog snel een nieuwe kopen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
660

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een oude xbox kabel aansluiten op een xbox 360 is niet mogelijk.

Je kan wel een scart aansluiting met of tulpstekkers gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij je xbox krijg je standaard tulp aansluitingen die moet je in een scart blokje drukken ( speciaal voor xbox )
met een universeel scart blokje moet het ook wel lukken alleen wordt dat niet aangeraden. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Xbox_360_SCART_Adapter.png
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees even wat ze verteld heeft, ze heeft er dus geen kabel bij gekregen die je in de Xbox kan stoppen waardoor je aan dat blokje ook niks hebt. Je hebt eerst die kabel nodig wil je verder gaan. -
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wel triest om thumbs down te geven...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lol, als het gewoon fout is dan is er geen andere remedie.
Terugsturen die handel, er zit ALTIJD wel een kabel bij. Nu sturen ze je met een kluitje in het riet. En niet om het een of ander maar koop dergelijke producten niet bij Bol.com. Beter ga je even naar bijv. de MediaMarkt die altijd scherpe aanbiedingen heeft. Desnoods de Intertoys. Terugsturen of contact opnemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier zeggen ze dat er gewoon een Composite kabel bij zit, zelfs de goedkoopste versies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding