Is er een programma, waarme ik mijn PS3 gameplay kan filmen?

programma?, of iets aansluiten ofzo?
want ik zou welleens alles willen filmen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Simpel uitgelegd: er zijn apparaten die je tussen je PS3/Xbox doet en je TV. Omdat je met kabels werkt is het niet FULL HD maar zoiets als HD READY. Dit is in 720P en prima voor bijv. Youtube. Zelfs 480P zou genoeg zijn. Je stopt de meegeleverde kabels in het kastje(blauw,groen,rood,wit,rood) en slaat het beeld op en als je een simpele hebt gaat er een USB gelijk naar je pc/laptop of de duurdere naar een externe 3,5'' HDD. Dan stuurt hij het signaal met andere kabels naar je Tv toe. Je hebt ze al vanaf €90 en de wat degelijke versies rond de €200.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan met een zogeheten game capture card.

Een veelgebruikte is die van Roxio:
http://www.roxio.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb je een HD PVR voor nodig. de prijs hangt af van hoe goed jij de gameplay wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee er is geen programma, maar er zijn wel PVR`s. dat zijn eigenlijk kleine doosjes die je aansluit op je PS3(of Xbox) en daarna aan je TV verbind. Als je gaat spelen moet je op het record knopje drukken en dan neemt hij het beeld op wat jij op je TV ziet. Je kan wanneer je klaar bent dan je PVR op je computer aansluiten en dan met editingsoftware bewerken, of gewoon terug kijken.