Wanneer ik een capture card haal (avermedia), is het dan mogelijk om geluid én beeld op volledig scher mop mijn pc te bekijken?

Wanneer ik een capture card haal (avermedia), is het dan mogelijk om geluid én beeld op volledig scher mop mijn pc te bekijken? Zoja, is het mogelijk om dit te doen zonder dat de capture card aan de tv vastzit (enkel aan pc en ps3).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb een filmpje gevonden waarin de Avermedia helemaal vanaf het begin op een PS3 wordt gezet. Een capture card wordt sowieso altijd tussen de PS3 en TV gezet op de PC. De kabels krijg je van de firma zelf mee geleverd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar heb je geen capture kaart voor nodig, gewoon de juiste video player software, probeer VLC media player eens, deze kan bijna alles afspelen ook in full screen.