Kan ik mijn PSP 2000 aansluiten aan een flatscreen?

Zoja wat heb ik dan nog een programma nodig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

ja dat kan met een speciaal kabeltje dat je online kunt bestellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die maken ze ook: PS 1/2/3
Xbox(360)
Nintendo Wii
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dat was de vraag niet.
Ja dat kan, kijk wel dat je een PSP component kabel koopt en kijk ook goed naar de PSP aansluiting (die is bij verschillende versies anders). Volgens mij is dit degene die je zoekt.

http://www.yagoda.nl/component-kabel-slim-lite-voor-2000-p-2530.html

Hier mee kan je de games WEL op tv spelen anders dan de AV/composiet kabels met drie aders waar dat niet mee kan. (rood/wit/geel vs rood/groen/blauw+rood/wit)

Toegevoegd na 1 minuut:
Met behulp van een component-AV-kabel kun je foto's, video's, muziek en games vanaf je PSP Slim & Lite (PSP-2000) op je tv weergeven. De output is NTSC-video, dus als je tv deze indeling niet ondersteunt, worden er geen beelden weergegeven. Als je tv niet over progressive scan beschikt, worden er bovendien geen gamebeelden weergegeven.