Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik met een proplus omvormer 12 - 230 (180w) een playstation 3 slim in de auto gebruiken voor de zomer vakantie?

Hallo mijn zoon moet heel lang in de auto zitten straks als wij naar spanje rijden en mijn vraag is dus of het mogelijk is om op een klein 12volt schermpje dat ik reeks heb aangeschaft een playstation 3 in de auto aan te sluiten met deze inverter http://www.kijkshop.nl/product/20980/5068-5571-5572/vrije-tijd/auto/accessoires/proplus-omvormer/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
885
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van dit apparaat weet ik het niet, ik heb ooit een laptop (60W) geprobeerd e gebruiken met een ander merk omvormer (150W) en dat werkte niet: de inschakelstroom van de laptopvoeding was zo hoog dat de omvormer dacht dat hij overbelast was. Als de PS3 een 'netter' inschakelgedrag heeft zou het heel goed kunnen werken, maar eerst proberen te testen dus.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens mij wel, aangezien deze omvormer een USB-uitgang heeft. Je kunt de PS3slim dan via USB voeden. Maar ik zou het eerst proberen, mocht het niet werken kan ie retour Kijkshop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding