verlies ik mijn map packs als ik mijn jailbreak van mijn ps3 verwijder?

Ik wil binnenkort mijn ps3 gaan jailbreaken, ik heb alle map packs van Call of duty black ops gekocht.
Maar verlies ik de map packs als ik de officiële playstation firmware weer installeer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Jailbreaken is wat ik weet illegaal en je kan zo van het Playstation network gebanned worden. Daarnaast heb ik ook vele verhalen gehoord en gelezen dat mensen hun hele playstation naar de **** gingen dus het is je eigen keus.
Mocht je toch willen jailbreaken dan blijven de maps staan.