GBA emulator voor R4 kaartje ds.?

Ik ben op zoek naar een GBA emulator voor m'n ds, zodat ik spelletjes van de GBA op m'n r4 kaartje kan zetten. Ik heb al een gameboy color emulator: lame boy. Dus iets soortgelijks :)
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

No$gba Gameboy Advance / Nintendo DS Emulator.

http://nocash.emubase.de/gba.htm

ik heb hem zelf nog niet getest want ik heb een dsone kaart met misschien wel andere OS (not sure), maar deze wordt hoog aangeschreven. het zou GBA en DS games moeten kunnen emuleren.