kan ik een playstation 2 hierop aansluiten?

http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/desktops/monitoren/samsung-p2770fh-27-inch-monitor/C31_6FA_F4B_736368/?cm_mmc_o=ewyTwkbXLCjCTwEwybwLCjC7wEwybwLCjC7wEwybwL
(zo nodig met verloopjes)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is een mooi apparaatje maa daar gaat het niet om, om te beginnen:

Hij heeft alleen een HDMI en DVI-I poort, Audio Uitgang voor speakers die je er ook bij moet kopen, hij heeft dus zelf geen speakers, en een optisch uitgang(?).
DVI-I is de computer standaard zoals wij HDMI hebben, de PS2 heeft geen HDMi maar er zijn denk ik wel AV> DVI-I stekkers, alleen zul je die ff zelf moeten zoeken.

De monitor, want het is geen TV, is qua specs wel in orde voor gamen alleen is alles gebaseerd op PS3 en Xbox, en als je PS2 spellen op een HD gaat spelen merk je er echt niks van, als je nu op een grotere analoge tv speelt blijf daar dan op spelen want je zult geen vooruitgang boeken hoor.
Op de foto zie je de in, - uitgangen.