Xbox loopt vaak traag, hoe kan dit?

Hallo,
Mijn xbox heeft echt heel vaak last van Framerate drops. Ik heb dit al een maand of 6-7. Elke keer als ik een spel speel, maak niet uit wat (mw2, black ops, RDR) dan krijg ik telkens framerate drops wat echt heel irritant is. MIjn xbox wordt ook niet te heet ofzo waardoor hij uitvalt. Ik speel op mijn pc monitor en ook op een tv heb ik het getest en ook framerate drops.

Geprobeerde mogelijkheden:

-horizontaal neerleggen
-verticaal plaatsen
-voldoende ruimte voor ventilatie
-hdd verwijderen
-andere tv
-discs installeren
-demo's hebben hetzelfde probleem
-system cache legen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Probeer hem terug te zetten naar fabriek gegeven. En anders zou je naar een game winkel moeten gaan want die maken dan de hele Xbox schoon van binnen. Want het kan ook zijn dat hij binnen in teveel met stof bedekt is. Je kan het ook zelf doen maar dat is riskant met de bedrading binnen in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is al een keer gedaan maar hielp helaas niet.