Ik heb GTA San Andreas Voor de Playstation 2, maar op de achterkant van de hoes staat dat je met 2 spelers kan, hoe doe ik dat?

Mijn broertje wil het heel graag met mij spelen :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Op bepaalde punten in het spel kun je mini-games met zijn tweeën spelen maar alleen die stukjes, niet het hoofdverhaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je naar een bepaalde plek, ergens achter bij een paar witter huizen, en dan staat er 'player 2 press start'. Moet je even op Google zoeken waar data precies is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk de map in mn bron maar even na. Daar kan je zien waar je moet zijn. Ik zou wel naar een oranje stip gaan, daar had je totale free-roam. Bij zo een rode stip moet je soort van levels doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey euhmm ik heb perongeluk dezelfde bron als jou opgegeven.
Dus sorry, ik had het erna pas gezien en het leek me de beste die in google voor kwam.
Sorry!,
James
ik had vroeger het zelfde probleem ,
maar dat heb ik opgelost ergens in de buurt van cj's eerste safehouse zit een paar huizen daar heb je een tekentje van 2 poppetjes daar moet je in en dan kan je broertje een skin kiezen en spelen veel plezier ( sorry ik heb de exacte locatie niet )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey !,
Ik had dit probleempje ook...
Verveelend.. dus googelde ik het en vond een kaart met een punt.
Wat je moet doen is de kaart printen of je pc bij je houden.
En de rode stip in je kaart op het spel te herkennen als op het papier.
Daar stel je dans je GPS in ( De rode stip).
Dan zul je als je daar bent een icoontje zien In het rood met 2 jongetjes hand in hand.
Daar moet je heen lopen en dan zal er staan:
"Player 2 press Start".
Dan kan je je personage kiezen zoals de agent een vrouw.. Etc..
Hoop dat je het nu begrijpt !
Greatings,
James