Hoeveel moet ik vragen voor mijn ps2 die ik wil verkopen?

Hi, ik wil mijn ps2 verkopen omdat ik hem niet meer gebruik.
Ik heb 1 controller ik heb er helaas geen spelletjes meer van maar hoeveel moet ik ervoor vragen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis af te halen.

Antwoorden (6)

Je kunt op marktplaats in typen: ""Playstation 2 1 controller" meer dan 100 resultaten
Hier de link:
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=playstation+2+1+controller&qsf=0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef 'm gewoon weg, is geen reet waard zonder spellen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ongeveer 40 euro mits de ps2 in goede staat is en er goed uit ziet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou 50 euro vragen in 2009 toen ik hem kocht was hij 150 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het echt is de Playstation 2 ong. €100,-
je zou het kunnen verkopen voor ongeveer 50,-.
maar je zou het ook kunnen verkopen voor 45,-
hangt er vanaf hoe mooi de ps 2 nog is.
je kan ook nog kijken voor hoeveel andere mensen hem verkopen zonder spelletjes en 1 controller.
dan kom je denk op het gemiddelde van de 40,- tot de 50 euro.
ik heb nog nooit van die dure dingen verkocht.
maar ik zou er ong. 47,- voor vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vriendin heeft pas een zilveren met 2 controllers en 50 originele games voor 60 euro gekocht. Denk dat je blij mag zijn met 30 euro voor een kale ps2.