Wat naakt het uit of een playstation 3 80 GB of 320 GB harde schijf heeft?

Ik wil graag een playstation 3 kopen en ik wil graag weten of het een verschil heeft wat uitmaakt...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet lullig bedoelt hoor maar ik denk dat je inplaats van naakt, maakt bedoelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk! sorry voor de typfout!;)

Het beste antwoord

Zelf heb ik een 80Gb en deze raakt snel vol, games worden idd deels gebrand op de HDD want anders duurt het veel langer, tenzij de 320Gb veel duurder is zou ik voor deze gaan maar anders de 80Gb,
maar de 80 Gb is de 'fat' en de 320 de nieuwe Slim. Deze is dunner en verbruikt minder energie maar meer niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx

Andere antwoorden (7)

Ligt er maar net aan wat je er mee gaat doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spelletjes spelen denk ik, fifa enzo (ik weet niet echt wat er allemaal opzit)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opzich heb je aan 80 gb genoeg mits je er muziek en films op gaat zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mits=tenzij?
het is zo dat de spellen van een playstation deels op de harde schijf worden geinstalleerd( hierdoor kan het spel sneller worden opgestart en beter worden afgespeeld ). Daarnaast is het zo dat je voortgang van je spellen op de harde schijf wordt opgeslagen. Plus demo's enzo worden op de harde schijf opgeslagen.

Tevens heb ik bv muziek op mijn PS3 staan die ik weer afspeel in het menu van Fifa 12
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OK, maar hoeveel spellen zou ik dan ongeveer kunnen gebruiken op een playstation met 80GB?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meer dan genoeg denk bijna alles wel wat je kan kopen het spelen zelf valt allemaal wel mee samen met de savegames wat vooral ruimte kost is dingen downloaden zoals demo's en uitbreidingen van spelen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OK bedankt!
320gb is echt overbodig, maar de 80gb is wel een oudere versie dus 320gb is beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GB staat voor het aantal geheugen dat beschikbaar is om spellen/ muziek/ films op te slaan. Als je van plan om veel films te kijken via de ps3 dan is het slimmer om die van 320 GB te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Playstation 3 met 80GB is de verouderde versie. Je hebt nu de PS3 slim. Deze is dunner en heeft meer opslagcapaciteit: er is een 160GB- en een 320GB versie.

Toegevoegd na 12 uur:
Je gebruikt het geheugen om updates op te slaan, en om gedownloade spellen op te slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf de 80Gb en die is nu januari as 3 jaar oud
Onlangs zag ik in een schermpje staan dat ik nog 11 Gb overhad voor data. Ik speel er in principe alleen games op en heb een tiental songs voor Singstar gedownload. Dus als je er alleen op gamed dan kan je de 80 Gb nemen. Hij pakt de updates van games maar dat betreft vaak Mb's ipv Gb's. Je kunt idd je game op de harde schijf zetten om sneller te laden maar dat neemt meer Gb's in beslag.
Ga voor de 320 Gb en dan zit je prima.
Tip in november verschijnt er een spierwitte Ps3 320 Gb met extra witte controller. Prijs nog niet bekend.
Misschien is die wat voor je
Bronnen:
12 jaar geleden
Het ligt eraan, sommige spellen hebben een geheugenmodule op je ps3 nodig om snel en goed genoeg te functioneren, dit verscheelt soms van een paar honderd MB to ong. 10 GB(gran turismo 5). Ook als je veel spellen uit de PS store download heb je wel wat meer ruimte nodig. Dus als jij veel spellen gaat kopen, en veel spellen gaat downloaden zit je met 80 GB net wat te krap. Ik heb zelf een 80 GB versie en bij mij is het al erg krap.