Wat is een goede site om DS spellen voor de r4 te downloaden?

Ik heb heel veel games op mijn R4 staan die het niet doen, of halverwege het spel uitvallen, of niet opslaan, enz. Ik vroeg me dus af of er een site bestaat waar je spellen gratis volledig kan downloaden voor de R4. Ik weet niet of het nog uitmaakt wat voor soort R4 ik heb, dus heb ik voor de zekerheid een plaatje. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
50.9K

Antwoorden (8)

Ligt niet aan het kaartje. Dit soort spul vind je meestal niet op websites, maar in de nieuwsgroepen of torrents. Downloaden hiervan is ( zelfs in Nederland) illegaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar m'n broer heeft er wel heel veel van Internet, dus het moet wel te doen zijn.
kijk hier maar eens rond,
gegarandeerd succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een EDGE kaartje,
ik download ook spellen en ze doen het (bijna) altijd.
ik download ze van www.romsite.net

ik hoop dat ze het ook bij jou doen.
er komen geregeld ook nieuwe spellen op.

hoe werkt het:
nou je kiest een spel uit.
in dit geval is het spel:
Jewel Quest IV
onder het spel staat: Downloaden daar klik je op.
dan kan je het via deze site's downloaden:

Download at Filesonic

Download at Fileserve

Download at Megaupload

klik op een van die site's.
dan kom je op die site en dan moet je op slower download of normale download ga zo maar door.
Nooit op Premuim daar moet je voor betalen!!.
het gaat misschien wel sneller maar je betaalt er wel voor.
en bij dat andere niet.

ik weet niet hoe het bij jou zit maar klik dan op openen.
en dan kom je op windows verkenner.
en dan zet je het spel op je SD kaartje

Toegevoegd na 56 seconden:
ik hoop dat ik eht goed heb uitgelegd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.rom-freaks.net/

Ik gebruik het zelf ook.
Hier staan echt heel veel spellen en allemaal volledig en gratis.
12 jaar geleden
www.nitroroms.com
deze site download makkelijk en er worden regelmatig nieuwe games op gezet het is gratis maar er is een downloadlimiet die tijdelijk niet geldt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.games-engine.com
Een heel fijne site met veel spellen. Dan moet je wel even naar NDS-Area en dan Games.

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens, dat ligt aan de software van je kaartje als ik het goed heb. Zelf heb ik een Acekard, en sommige spellen doen het dan niet. Dan zit er nog een soort beveiliging op, als er een nieuwe versie software uitkomt voor je kaartje doen ze het soms wel en soms helemaal niet. Het is immers ook illegaal. (;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals iemand anders al zei, nitroroms!
Maar dat spellen vastlopen enz. ligt denk ik niet aan de spellen, je moet sowiso de frimware(software die op r4 staat) up to date hebben.
Als frimware raad ik aan Wood r4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het meestal of op spotnet of op www.romsite.net.