Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het gevaarlijk om met een omgebouwde xbox Online te gaan? (zie omschrijving)

Volgensmij word je alleen geblokkeerd als ze zien dat je games speelt VOOR de releasedatum. En wat gebeurd er precies als je geblokkeerd word, kan je dan gewoon een nieuw profiel aanmaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
993

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je profiel wordt in iedergeval niet geblokkeerd.

Om niet geblokkeerd te worden moet je inderdaad niet spellen voor de release spelen.
Maar je kan altijd geblokkeerd worden, ze hebben meestal 1 à 2 keer per jaar een BAN-wave, en dan is de kans groot dat je geblokkeerd wordt. Systemupdates kunnen je ook blokkeren evenals demo's van nieuwe spellen.

Als je een update weigert wordt je automatisch niet meer aangemeld bij live. Ik zou het je niet aanraden om je Xbox om te bouwen want uiteindelijk moet je altijd weer een nieuwe kopen..
Ben je al een keer geband? Dan houden ze vervolgens beter in de gaten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan in principe altijd geblokkeerd worden, meestal is dat permanent en geldt voor de XBox-console, ik denk dat je je account nog wel kan gebruiken maar je XBox is een offline-speel-doos geworden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar nu speel ik ook alleen maar offline. Dus stel, ik word geblokkeerd kan ik dan gewoon wel verder spelen zoals ik nu speel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je XBox van het internet afhoudt dan kan je niet geblokkeerd worden. En als je geblokkeerd wordt kan je gewoon nooit meer Live op die XBox.
Meestal bij een systeem update is de kans groot dat je console wordt geblokkeerd en kan je dus niet meer online spelen (dus dan kan je net zo goed het raam uitgooien en een ps3 kopen :D ) volgens mij blijft je profiel wel gewoon bestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding