ik heb een Gioteck EX-01 headset voor me ps3 gekocht, maar iedereen hoort me goed, maar ik ontvang hele zachte geluid van diegene?

die headset doet het niet goed, mijn ontvangst geluid is slecht hij staat al op (5), wat is hier aan te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ligt eraan welk spel je doet. Als je bij het menu bij online op opties drukt, kan je soms de volume bij Voice Chat instellen. Daardoor wordt het geluid van de anderen harder. Maar soms is dit niet het geval en blijf je het dus zacht horen. Ik weet niet of je het bonnetje hebt, want ik zou hem dan gaan ruilen. Ik had dit namelijk ook (wel met een andere headset), maar het schoot gewoon totaal niet op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem geruild nu doet hij het goed thx

Andere antwoorden (1)

Gewoon onder de game op esc klikken en dan settings of options en dat souns of audio en dan voice chat dan kun je de volume harder zetten.