Ik wil graag streamen met mijn PS3. Hoe doe ik dit?

Als ik met mijn PS3 wil streamen ziet hij alleen de gedeelde map van mijn pc. Wil graag dat hij ook andere mappen kan zien. Hoe kan ik dit aanpakken? Simpelweg de map op delen zetten werkt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

wat je dan het beste kan doen is het programma ps3 media server downloaden dan moet het lukken ik gebruik dat programma ook als je aan je pc een harde schijf aan sluit via de USB kan je die bestanden ook streamen het beste is wel om de ps3 en de pc of laptop aan de kabbel aan te sluiten of de router met draadloos internet kan het beeld en geluid haperen met de kabbel gebeurt dat minder snel maar de kans is der wel groot bij daar voor moet je dan een N router hebben die zijn der meer voor gemaakt wil je me laten weten of het werkt ? of je der ook iets mee kan met me tips ?? gr kip124@gmail.com