Mijn Xbox360 Elite maakt een raar geluid (de stroom is er zelfs af) wat nu?

Oke, ik vind dit raar:

Ik hoor een soort-van geluid uit m'n xbox360 Elite.
Vandaag heb ik hem NIET gebruikt, hij staat uit, en nu heb ik de stroom er zelfs afgehaald.

Kennen jullie het geluid van statische electriciteit? Bijv je haar tegen een knuffel beer aanhouden en dan met je hand eroverheen (dan zie je een soort van blauwe flits)

Dat geluid heb ik soms heel zachtjes door m'n xbox.

Ik vind dit raar en ben er een beetje bang van.

Wat nu? De stroom is eraf, en er zit een soort-van gaasje tegen evt. vliegen/muggen. (dus er kan geen vlieg in vliegen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ps3 kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit is niet grappig.
Ik wil gewoon a.u.b. een oplossing, en dus niet een oorlig 'ps3 is beter, wel of niet'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vliegengaas? WTF
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, een soort van plastic roostertje tegen voorwerpen die erin schieten etc

Antwoorden (1)

Wat raar...
En als je nou de adapter eruit haalt, is het dan nog steeds? Ik weet niet hoe lang je het nog hoort nadat je de stroom er vanaf hebt gehaald, maar er kan nog wat spanning op de adapter staan voor een minuut ofzo. Als het veel langer aanhoudt dan een minuut zou ik toch gaan denken dat er een vliegje inzit ofzo. Het kan dan nl. geen kortsluiting o.i.d. zijn en die gaatjes van het "soort-van gaasje" zijn niet zo klein dat er geen insect in kan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zat een stekkertje los, en die ging ook via de TV (Dus Xbox > Tv en terug), en die zat dus niet goed. Nu is het inmiddels wel goed, ik denk dus dat er een soort van foutje was (Doordat het stekkertje los zat)