Ga er maar vanuit van niet, zeker nu Skype opgekocht is door de concurrent van Sony, Microsoft dus is het onwaarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Valt moeilijk te zeggen, bijv. de PSP heeft het wel. Maar waarom moet je vanaf je PS3 gaan Skype, de opzet is leuk maar veel te ingewikkeld. Je kunt al met andere gamerts chatten met PSeye enz.