Playstation Service desk beëindigd het gesprek... wat moet ik nu doen?

Ik heb hun dus net gebeld (zoiets van) ik bel met mijn computer dus ik zie wat er allemaal gebeurt (beltoon speelt af, etc) en dan zie ik na 20 seconden dat Zij de gesprek (die er nog steeds niet is geweest) op gaan hangen, ik wil hun dus bellen omdat ik mijn wachtwoord vergeten ben, en hem ook niet meer kan terug halen... wat moet ik nu doen? nog een keer bellen? dat helpt niet...

ik heb dit nummer gewoon ingetoetst 0495574817

op meerdere sites lees ik ook dat dit de nummer is van de Playstation Service.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bel vaker.

Ik werk achter de receptie nu, en soms druk je een gesprek per ongeluk weg als je hem door wilt schakelen, of schakel je verkeerd door..
Die toestel hebben vaak echt duizend kleine knopjes, en mensen maken fouten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zoek een mailadres waar je je vraag kan stellen. eu.playstation.com