Kan je de sims 3 downloaden of moet je gewoon de originele versie kopen?

Op internet staat dat het wel kan, maar een vriendin van mij zegt van niet. Wat is waar? ( het is voor op de computer )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (8)

Downloaden kan met elk spel, via nieuwsgroepen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kun je het downloaden, maar wil je plezier hebben van het spel en niet steeds gedoe willen hebben, kan je het beter gewoon kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kunt het downloaden via Steam, heel makkelijk en volledig legaal. Ik heb het daar ook gehaald.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier is de pagina: http://store.steampowered.com/app/47890/
12 jaar geleden
Gewoon kopen geeft denk ik een beter gevoel. Je weet zeker dat je dan een virusvrije versie hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kopen geeft me eigenlijk geen goed gevoel.. Ij word niet erg blij van een lege portemonnee.
Ik downloade ze vroeger, maar het is echt een heel gedoe met cracken, files verplaatsen, files terugzetten, updaten of juist een vorige versie van het spel downloadeb . kopen gaat veel sneller.
Meestal is het spel ook nog eens instabiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.desims3.nl kun je het spel ook downloaden.
Uiteraard moet je hier wel voor betalen. Hierna kun je het spel downloaden.Op legale wijze dus.
Voordeel hiervan is dat je geen cdrom nodig hebt om het te kunnen spelen.
Wanneer je dan een andere computer hebt gekocht, kun je via de site je verkregen code invoeren en kun je het spel opnieuw downloaden zonder nog een keer te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het gewoon downloaden maar als je ook kleding enz. wilt downloaden van andere mensen enz. zal je het spel moeten kopen. ik had hem eerst ook gedownload maar later heb ik hem toch maar gekocht en ik ben blij dat ik hem heb gekocht ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het wel downloaden alleen heb je de codes(sleutels) nodig. en die zitten vaker niet bij de download. Bovendien zijn dit soort grote spellen vaker niet compleet.