Welke spellen van Need for speed zijn er voor de Playstation 2?

Hey, Ik heb nog een oude playstation 2 liggen, (Heb ondertussen de 3 ook nog). Maar ik op vakantie neem ik de 2 altijd mee , Nu wil ik weten welke Need for Speed spellen er nog voor de Playstation 2 zijn, Zodat ik op vakantie die kan spelen.

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor de PS2 zijn de volgende Need for Speed spellen uitgekomen:
- NFS: Hot Pursuit 2 (2002)
- NFS: Underground (2003)
- NFS: Underground 2 (2004)
- NFS: Most Wanted (2005)
- NFS: Carbon (2006)
- NFS: ProStreet (2007)
- NFS: Undercover (2008)