Kan ik bij Sims 3 ook een eigen bedrijf beginnen? Bijvoorbeeld een restaurant?

Zo ja welke uitbreidingspakket(en) heb ik dan nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (4)

Volgens mij wel. In sims 2 kan dat wel, dus in Sims 3 moet dat wel lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is helaas (nog) niet mogelijk om een bedrijf te starten met de Sims 3. Je kan wel partner worden van een bedrijf, bijvoorbeeld van het restaurant of theater. Je ontvangt dan ook een gedeelte van het inkomen.
Wel kan je met de uitbreidingspakket 'Ambities' spullen maken en verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helaas (nog) niet. In de Sims 2 kon dit wel, met het uitbreindingsset 'Gaan het maken'.

Wat je wel kunt doen is een bestaand restaurant, werkplek etc. uitkopen, nadat je er partner van bent geworden. Dit kun je doen via de computer of door er zelf naar toe te gaan. Je krijgt dan een deel van de winst, wat je zelf op moet halen. Als je eigenaar bent kun je ook mensen ontslaan en het bedrijf hernoemen.

Daarnaast kun je met Ambities inderdaad wel zelfgemaakte spullen verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas kan dat niet. Het kan wel in sims 2 dus als je het heel graag wilt kun je sims 2 gaan spelen.