Als ik m'n nintendo DS lite aandoe staat er: No find SCFW.SC file! wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je eraan lopen klooien of niet?

Antwoorden (1)

Als je je kaartje er uit haalt en je probeert het dan nog een keer, krijg je die melding dan nog? Ik denk het niet.

Je zult de firmware van je kaartje opnieuw moeten installeren. Kijk even op de website van jouw merk kaartje en download de firmware opnieuw.