Hoeveel euro kan ik voor me zwarte wii vragen?

Ik wil m'n wii verkopen het is een zwarte. Ik weet alleen niet goed hoeveel euro ik er voor kan vragen. Er zitten 2 wii remote plus controllers bij met beschermhoesjes, 1 controller, 2 nunchuks en bij de wii remote plus heb ik van alle 2 een ander achterkantje en een oplader erbij zodat je hem gewoon kan opladen aan de computer en niet de batterijen steeds hoef te vervangen, met de batterijen heb ik ook nog. Alles is in het zwart.

Ik heb ook nog 6 games maar ik denk dat als ik de wii en de games los verkoop ik meer geld ervoor kan krijgen of niet?

Alles voor de wii heeft bij elkaar nieuw z'on 400/500 euro gekost.

Ik had wel rondgekeken al op markplaats hoeveel hun ervoor vragen maar dat verschilt nogal.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik krijg meer reacties van hoeveel ik voor het hele pakket kan krijgen, maar ik wil ook graag weten hoeveel voor alleen de wii en de extra dingen (controller, oplader enz) zonder de games.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

ik denk dat met alles wat jij erbij hebt je er wel zo'n 350 euro voor kunt vragen.
minder dan dat hij kostte, maar hij is dan ook al gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
300€ zeker!!!
€300,-zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is gewoon te kijken op marktplaats naar het aanbod.
Je moet op marktplaats sowieso bieden doen voor een redelijke prijs indicatie zou ik het als volgt doen.
Zijn de spullen in goede staat.
Vraag dan voor alles ongeveer 2/3 van de winkelwaarde.
Is het in matige staat vraag dan 5/9 van de winkelwaarde.