hoe zet ik gegevens van mijn kapotte ps3 over op mijn nieuwe ps3 zonder dat ik mijn kapotte ps3 laat maken?

Mijn oude PS3 van 40GB heeft het Ylod probleem, ik heb dus een nieuwe PS3 van 120 gig. Maar op de kapotte staan nog gamedata die ik graag zou willen overzetten naar mijn nieuwe PS3, hoe kan ik dit het beste doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zover als ik het begrijp kan het gewoonweg niet, je kan dus beter kijken of je op een site een fix kan vinden om je PS3 nog even aan de praat te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat misschien helpt is dat je van je oude PS3 de harde schijf eruit schroeft en in de nieuwe ps3 doet. Daarna kopieert u alle save games naar een USB. Waarna u de oude harde schijf eruit haalt en dan de nieuwe van 120 gb er weer in doet. Er zijn genoeg filmpjes op YouTube bijvoorbeeld om te zien hoe je je harde schijf eruit moet halen. Succes!