Welke gun is dit in Black Ops?

Ik speelde net multiplayer online Black Ops en iemand had eem tommygun ofso; zo'n automatische welke is dat? Hoe heet die? Hoe krijg ik die? Xp

Toegevoegd na 1 uur:
Die bedoelde ik in het plaatje ..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn zoveel automatische wapens in Black Ops...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb jij hem nog niet dan? dan zal je hem nog moeten unlocken op een hoger level, geef meer details.

Antwoorden (6)

ik weet al welke je bedoelt, dat is de RPK, het is een light machine gun en kost 2000 punten =)

Toegevoegd na 42 seconden:
en je moet LARGER magazine kopen, anders krijg je de ronde magazijn niet, maar een 'banaan-magazijn'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die bedoelde ik niet. Je houdt hem van boven vast. Als je schiet dan lijkt de fire rate op die van zo'n gunchopper. In de trailer van annihilation zie je die gun ook; zo'n gozer staat op zijn bus ermee te schieten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohh, die foto had ik nog niet gezien, dat is een Gatling gun, zo heet ie niet in black ops, maar ze noemen hem in de echte wereld een Gatling gun, soms ook Mini-gun
Dat is een Gatling gun. Heeft roterende lopen.
Dit principe is uitgevonden door Richard Gatling in de Amerikaanse burgeroorlog.

Er zijn diverse merken en types, maar ze hebben allemaal het Gatling principe, dus zo worden ze genoemd.

Bij de link een hoop plaatjes, van de eerste tot de nieuwste versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een death machine die kan je niet unlocken maar die krijg je als je geluk hebt uit een care packege (killstreak 4) hopelijk krijg je hem in de toekomst ook ooh ja in het echt heet heet een miniGUN
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dank je wel. Oh oke vandaar dat ik hem nergens kon vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom heeft dit antwoord nou weer een min?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik ook niet zeker een grappen maker nu sta ik wel in de. Min nu kan ik niks meer vragen
Dat is een deadmachine. Dat krijg je uit een care package.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen RPK hoor want het is gewoon een deadmachine als je verstand van cod heb en je kan die krijgen met zombies: Five, Ascension, Dead ops arcade, Call of the dead. En in multiplayer uit een care package
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Death machine, dat is een wapen wat je uit care package kunt krijgen. Hetzelfde wapen als waarmee je een chopper gunner bestuurd, als je dood gaat ben je het wapen kwijt.