Ik heb een playstation 3, Ik wil kiezen tussen Half-life 2, Crysis 2, Killzone 2 of Uncharted 2 Amoung Thieves.... welke van deze is de beste?

Wil graag een spel met lange singleplayer of leuke game

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Uncharted 2.
Echt een geweldig spel, met hele mooie graphics. Het is echt een prachtig verhaal, en het lijkt net echt. Het is soms even puzzelen, maar dat is juist het leuke aan dit spel. Ik heb dit spel zelf ook en raad je dit spel zeker aan.
Het ziet er echt geweldig mooi uit.

Toegevoegd na 17 minuten:
Het is ook een spel met heel vele levels, duurt best lang voordat je het uitgespeeld hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Uncharted yeaaaaaaahhh
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je van een 'enge' game houdt, zou ik voor Killzone 2 kiezen. Die heeft mijn broer, en hij is echt vet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Killzone 2 vind ik persoonlijk niets aan. Uncharted 2 daarentegen is (volgens mij) een van de beste spellen die op dit moment verkrijgbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Killzone 2 en uncharted 2 zijn de allerbeste spellen killzone 2 is meer actie en uncharted meer een avonturengame. Ik hen ze allebei en raad ze echt aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uncharted 2 naatuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop gewoon black ops
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uncharted is echt een goede game, maar als ik jou was zal ik even wachten en voor uncharted 3 drake's deception gaan. heb killzone 3 ook laatst gekocht, en is een leuke game maar ik vond uncharted 2 leuker.